Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10609/83146

Accuracy and bias in Spanish secondary school students' self-concept of math ability: the influence of gender and parental educational level
Sáinz Ibáñez, Milagros; Upadyaya, Katja
-Gender
-Math performance
-Parents¿ education
-Self-concept of math ability
-Transition to high school
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Artículo
International Journal of Educational Research
         

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Sáinz Ibáñez, Milagros; Castaño Collado, Cecilia; Artal Serrat, Margarita
Sáinz Ibáñez, Milagros; Castaño Collado, Cecilia; Meneses, Julio; Fàbregues Feijóo, Sergi; Müller, Jörg; Rodó de Zárate, Maria; Martínez Cantos, José Luis; Romano Serrano, Maria José; Arroyo Prieto, Lídia
Sáinz Ibáñez, Milagros; Fàbregues Feijóo, Sergi; Rodó de Zárate, Maria; Martínez Cantos, José Luis; Arroyo Prieto, Lídia; Romano Serrano, Maria José
Sáinz Ibáñez, Milagros; Martínez Cantos, José Luis; Rodó de Zárate, Maria; Romano Serrano, Maria José; Arroyo Prieto, Lídia; Fàbregues Feijóo, Sergi