To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2445/124493

Consumo atencional en la estimación de la profundidad retrovisual
Aznar Casanova, José Antonio; Amador, Juan Antonio; Freixa Blanxart, Montserrat; Turbany Oset, Jaume
Universitat de Barcelona
-Prevenció d'accidents
-Percepció visual
-Atenció
-Prevention of accidents
-Visual perception
-Attention
(c) Psicothema, 2000
Article
Article - Published version
Facultad de Psicología de la Universidad de Oviedo y el Colegio Oficial de Psicólogos del Principado de Asturias
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Aznar Casanova, José Antonio; Amador, Juan Antonio; Freixa Blanxart, Montserrat; Turbany Oset, Jaume
Peró, Maribel; Guàrdia Olmos, Joan; Turbany Oset, Jaume; Freixa Blanxart, Montserrat; Honrubia Serrano, Ma. Luisa; Carreras Archs, M. Victòria; Barrios Cerrejón, M. Teresa; Cosculluela Mas, Antonio; Rifà Ros, Esteve Xavier
Guàrdia Olmos, Joan; Freixa Blanxart, Montserrat; Turbany Oset, Jaume; Peró, Maribel
Peró, Maribel; Guàrdia Olmos, Joan; Freixa Blanxart, Montserrat; Turbany Oset, Jaume
 

Coordination

 

Supporters