To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/88605

Criticism as a tool for active learning. An example of application in Statistics
Buenestado Caballero, Pablo
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Matemàtiques; Universitat Politècnica de Catalunya. STH - Sostenibilitat, Tecnologia i Humanisme
-Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge
-Active learning
-Aprenentatge actiu
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Article - Published version
Article
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Alcaraz Sendra, Olga; Buenestado Caballero, Pablo; Escribano Rodríguez de Robles, Beatriz; Sureda Carbonell, Bàrbara; Turon Florenza, Albert; Xercavins, Josep
Buenestado Caballero, Pablo; Jarauta Bragulat, Eusebio; Hervada i Sala, Carme
Gómez González, Sergio; Cabestany Bastida, Gerard; Vlad, María Daniela; López López, José; Buenestado Caballero, Pablo; Fernández Aguado, Enrique
 

Coordination

 

Supporters