Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/167476
Título:
|
Relació entre la dinàmica de classe i les conductes disruptives
|
Autor/a:
|
Atienza Conejo, Lorena
|
Otros autores:
|
Universitat Politècnica de Catalunya; Ferré Ferré, Lídia |
Abstract:
|
El present document recull el procés, resultat i les conclusions recollides per tal de verificar si hi ha relació entre les dinàmiques docents de les classes i els comportaments disruptius dels alumnes tant com a grup com a individu. Finalment analitza les possibles causes i les conclusions extretes de tot el procés. |
Materia(s):
|
-Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Ensenyament secundari::ESO -Motivation in education -- Study and teaching (Secondary) -dinàmica -metodologia -disrupció -comportament -docència -innovació -atenció -dynamics -methodology -disruption -behaviour -teaching -innovation -attention -diversity -diversitat -Motivació en l'educació -Motivació en l'educació -- Educació secundària obligatoria |
Derechos:
|
|
Tipo de documento:
|
Trabajo fin de máster |
Editor:
|
Universitat Politècnica de Catalunya
|
Compartir:
|
|
Mostrar el registro completo del ítem