Abstract:
|
En aquest treball es planteja la conversió del Mòdul transversal de Projecte dels Cicles Formatius de Grau Superior de la Formació Professional pertanyents a la família d'imatge i so en un Mòdul transversal de Projecte Intercicle. En particular, aquest mòdul intercicle serà una posada en escena d'un espectacle. En ell no només es treballen els aspectes particulars de cada cicle, sinó que també s'incorpora la coordinació amb altres perfils per a dur a terme un projecte realista. Aquest nou enfocament no només permet avaluar les competències dels alumnes detallades en el currículum del mòdul, sinó que a més permet simular el context laboral en el qual s'integrarà l'alumne una vegada acabi els seus estudis. Des de diverses escoles s'han desenvolupat projectes intercicle que han quedat com a experiències aïllades no sistematitzades de bones pràctiques. El nostre treball pretén cobrir aquest buit pautant com dur a terme tot un procés de treball intercicle i interdisciplinari en la Formació Professional. A més, amb la finalitat d'estrènyer el vincle entre escola i barri, l'espectacle es presentarà davant el públic en un teatre de l'entorn veïnal. D'aquesta manera, l'escola ofereix un servei a la comunitat a través de l'aprenentatge. |