To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/167995

Ensenyament-aprenentatge de continguts específics de tecnologia de 2n d’ESO a través de la ciència ficció mitjançant la metodologia de l’aprenentatge vivencial;
Ensenyament-aprenentatge de la Tecnologia mitjançant la ciència ficció a partir de les teories pedagògiques de Ferrer i Guàrdia i Paulo Freire
Victory Molné, Mauricio
Universitat Politècnica de Catalunya; Moreno Lupiáñez, Manuel
-Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Ensenyament secundari::ESO
-Problem-based learning-- Study and teaching (Secondary)
-Science fiction
-ABP
-ESO
-Aprenentatge vivencial
-CF
-Tecnologia-Secundaria
-Learn by doing
-PBL
-Sci-Fi
-Technology Secondary School
-Aprenentatge basat en problemes -- Educació secundària obligatoria
-Ciència ficció
Research/Master Thesis
Universitat Politècnica de Catalunya
         

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters