Title:
|
Ensenyament-aprenentatge de continguts específics de tecnologia de 2n d’ESO a través de la ciència ficció mitjançant la metodologia de l’aprenentatge vivencial; Ensenyament-aprenentatge de la Tecnologia mitjançant la ciència ficció a partir de les teories pedagògiques de Ferrer i Guàrdia i Paulo Freire
|
Author:
|
Victory Molné, Mauricio
|
Other authors:
|
Universitat Politècnica de Catalunya; Moreno Lupiáñez, Manuel |
Abstract:
|
En el marc de buscar formes de captar el interès i de motivar a l'alumnat enfront les ciències i la tecnologia s'elabora el següent treball. Aquesta és una proposta didàctica d'ensenyament-aprenentatge de continguts curriculars de tecnologia de 2n d'ESO on s'elabora una metodologia que integra dues metodologies diferents. Per una banda s'aprofundeix en el pensament de John Dewey i l'aprenentatge basat en projectes (PBL) i per l'altra en l'ensenyament de ciència i la tecnologia a través de la ciència ficció. A partir de la combinació d'aquestes dues s'elabora una metodologia que té com a objectiu impartir els continguts curriculars de 2n d'ESO a través de tres pel·lícules de ciència ficció mitjançant l'aprenetatge vivencial contextualitzat en un supòsit determinat. |
Subject(s):
|
-Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Ensenyament secundari::ESO -Problem-based learning-- Study and teaching (Secondary) -Science fiction -ABP -ESO -Aprenentatge vivencial -CF -Tecnologia-Secundaria -Learn by doing -PBL -Sci-Fi -Technology Secondary School -Aprenentatge basat en problemes -- Educació secundària obligatoria -Ciència ficció |
Rights:
|
|
Document type:
|
Research/Master Thesis |
Published by:
|
Universitat Politècnica de Catalunya
|
Share:
|
|