Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/367843

Estudi comparatiu sobre l’ús de les Noves Tecnologies per a l’Aprenentatge i el Coneixement a l’escola danesa i catalana
Sostres Brenuy, Marta
Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna
TFG del grau d'Educació Primària tutoritzat per Maribel Cano Ortiz
2019
Educació primària -- TFG
Tecnologia educativa -- TFG
Educació -- Catalunya -- TFG
Educació -- Dinamarca -- TFG
Educació comparada
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
© L'autor/a
65 p.
Trabajo/Proyecto fin de carrera
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
SOSTRES, MARTA.pdf 673.6 KB PDF

Mostrar el registro completo del ítem