To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10609/109126

Using biased-randomized algorithms for the multi-period product display problem with dynamic attractiveness
Mármol Pérez, Mage; Carmo Martins, Leandro do; Hatami, Sara; Juan Pérez, Ángel Alejandro; Fernández Alarcón, Vicenç
Universitat Oberta de Catalunya. Internet Interdisciplinary Institute (IN3); Universitat Politècnica de Catalunya; Euncet Business School
-omnichannel retail stores
-product display problem
-multi-period decisions
-dynamic attractiveness
-biased-randomized heuristics
-algoritmos aleatorios sesgados
-tiendas minoristas omnicanal
-problema de visualización del producto
-decisiones con períodos múltiples
-atractivo dinámico
-algorismes aleatoris esbiaixats
-botigues minoristes omnicanal
-problema de visualització del producte
-decisions amb períodes múltiples
-atractiu dinàmic
-Algorithms
-Algorismes
-Algoritmos
CC BY
http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/
Article
Article - Published version
Algorithms
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Juan Pérez, Ángel Alejandro; Calvet Liñán, Laura; Serrat Piè, Carles; Hatami, Sara
Keskes, Imen; Sallán Leyes, José María; Simó Guzmán, Pep; Fernández Alarcón, Vicenç
Castillo, Cristian; Fernández Alarcón, Vicenç; Sallán Leyes, José María
Fernández Alarcón, Vicenç; Simó Guzmán, Pep; Enache, Cristina Mihaela; Sallán Leyes, José María
 

Coordination

 

Supporters