Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/373905

El treball per projectes com a mètode inclusiu: avaluació del projecte “Fem d’artistes” a l’escola Garbí Pere Vergés
Project-based learning as an inclusive method: Evaluation of the "Fem d’artistes" project at the Garbí Pere Vergés school
Grandia Marginet, Mireia
Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna
TFG del Grau d'Educació Infantil tutoritzat per Anna Balcells i M. Àngel Prats
2019
Educació infantil -- TFG
Mètode de projectes -- TFG
Educació inclusiva -- TFG
Art -- Ensenyament -- TFG
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
© L'autor/a
84 p.
Trabajo/Proyecto fin de carrera
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
GRANDÍA, MIREIA.pdf 1.597 MB PDF

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a