Use this identifier to quote or link this document: http://hdl.handle.net/2072/374750

Meaningful "likes": how to digitally communicate the ethics behind a yoghurt
Micó, Josep-Lluís; Diez-Bosch, Miriam; Sabaté Gauxachs, Alba
Universitat Ramon Llull. Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna
2019
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
La Fageda (Cooperativa)
Mitjans de comunicació social
Comunicació
Comunicacions digitals
Mitjans de comunicació social
Estructura social
© Càtedra Ethos - Universitat Ramon Llull i Herder
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
30 p.
Article
Article - Published version
Universitat Ramon Llull
Ramon Llull Journal of Applied Ethics, núm. 10, 2019
         

Full text files in this document

Files Size Format
Meaningful likes.pdf 564.8 KB PDF

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Diez Bosch, Miriam; Micó, Josep-Lluís; Sabaté Gauxachs, Alba
Diez Bosch, Miriam; Micó, Josep-Lluís; Sabaté Gauxachs, Alba
Sabaté Gauxachs, Alba; Israel Turim, Verónica; Micó, Josep-Lluís; Diez Bosch, Miriam
 

Coordination

 

Supporters