Use this identifier to quote or link this document: http://hdl.handle.net/2072/376005

Active spots tourist: Millennials vs baby boomers
Hernández-Maskivker, Gilda; IJspeert, Ruth
Universitat Ramon Llull. Facultat de Turisme i Direcció Hotelera Sant Ignasi
2020-05
79 - Diversions. Espectacles. Cinema. Teatre. Dansa. Jocs. Esports
Turisme esportiu
Sports tourism
Millennials
Generació Y
Generation Y
Generació baby-boom
Baby boom generation
Consumidors -- Conducta
Consumer behavior
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
© L'autor/a
9 p.
Article
Article - Published version
http://dx.doi.org/10.5281/zenodo.3835813
International Hellenic University
Journal of Tourism, Heritage & Services Marketing, 2020, Vol. 6, Issue 2, p. 12-20
         

Full text files in this document

Files Size Format
IJspeert_JTHSM_Acti.pdf 572.4 KB PDF

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters