Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest document: http://hdl.handle.net/2072/378001

The influence of hotels’ online reputation on the millennials’ booking behaviour
Hernández-Maskivker, Gilda; Andre, Rauch
Universitat Ramon Llull. Facultat de Turisme i Direcció Hotelera Sant Ignasi
2017
64 - Economia domèstica
Reputació en línia
Online reputation
Hotels -- Serveis de reserves
Hotels -- Reservation systems
Generació Y
Generation Y
© Ton Duc Thang University. Tots els drets reservats
8 p.
Objecte de conferència
ICFE 2017, The 4th International Conference on Finance and Economics, Ho Chi Minh (Vietnam), 21st-22nd September
         

Text complet d'aquest document

Fitxers Mida Format
Hernandez_2017_Vietnam_Infl.pdf 1.868 MB PDF

Mostra el registre complet del document

Documents relacionats

Altres documents del mateix autor/a

Freund, Daniela; Cerdan Chiscano, Monica; Hernández-Maskivker, Gilda; Guix, Mireia; Iñesta, Ana; Castelló, Montserrat
Hernández-Maskivker, Gilda; Nicolau, Juan R.; Ryan, Gerard; Valverde, Mireia