Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/376235

Descubriendo las hackatones educativas comunitarias: un estudio exploratorio
Discovering civic educational hackathons: an exploratory study
Gardó Huerta, Héctor; Riera Romaní, Jordi
Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna
2020
Hackatón
Educació comunitària
Participació cívica
Ensenyament -- Innovacions
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
© Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna – URL
11 p.
Artículo
Artículo - Versión publicada
Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna
Aloma, 2020, Vol. 38, Núm. 1
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
394-Texto del artículo-200200527-1-10-20200518.pdf 221.0 KB PDF

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados