Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/376518

Formats emergents en televisió: anàlisi comparativa d’aplicacions publicitàries interactives en HbbTV
Emerging TV formats: A comparative analysis of interactive advertising applications on HbbTV
Fondevila-Gascón, Joan-Francesc; Botey López, Jordi; Rom Rodríguez, Josep A.
Universitat Ramon Llull. Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna
2017
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Televisió interactiva
Publicitat per internet
Comunicació
Màrqueting
Periodisme
Internet
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
© L'autor/a
15 p.
Artículo
Artículo - Versión publicada
http://dx.doi.org/10.2436/20.3008.01.155
Societat Catalana de Comunicació
Comunicació. Revista de recerca i d'anàlisi, vol. 34, núm. 1, 2017
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
Formats emergents en televisió.pdf 287.9 KB PDF

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Fondevila-Gascón, Joan-Francesc; Botey López, Jordi; Rom Rodríguez, Josep A.; Vila, Fátima
Botey López, Jordi; Fondevila i Gascón, Joan Francesc; Ordeix Rigo, Enric; Rom Rodríguez, Josep A.
Fondevila-Gascón, Joan-Francesc; Vila, Fátima; Rom Rodríguez, Josep A.; Perelló-Sobrepere, Marc
Rom Rodríguez, Josep A.; Fondevila-Gascón, Joan-Francesc; Polo López, Marc
Fondevila-Gascón, Joan-Francesc; Polo López, Marc; Gutiérrez-Aragón, Óscar; Rom Rodríguez, Josep A.