Use this identifier to quote or link this document: http://hdl.handle.net/2072/376556

HbbTV y publicidad interactiva aplicada: el caso alemán
HbbTV and applied interactive advertising: the German case
Botey López, Jordi; Fondevila i Gascón, Joan Francesc; Ordeix Rigo, Enric; Rom Rodríguez, Josep A.
Universitat Ramon Llull. Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna
2016
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Televisió interactiva
Publicitat per Internet
Publicitat
Comunicació
Màrqueting
Periodisme
Internet
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
© L'autor/a
19 p.
Article
Article - Published version
http://dx.doi.org/10.6035/2174-0992.2016.12
Universitat Jaume I. Facultat de Ciències Humanes i Socials
adComunica. Revista Científica del Estrategias, Tendencias e Innovación en Comunicación, núm. 12, 2016
         

Full text files in this document

Files Size Format
HbbTV.pdf 423.0 KB PDF

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Botey López, Jordi; Fondevila i Gascón, Joan Francesc; Ordeix Rigo, Enric; Rom Rodríguez, Josep
Fondevila-Gascón, Joan-Francesc; Botey López, Jordi; Rom Rodríguez, Josep A.; Vila, Fátima
Botey López, Jordi; Curto Gordo, Víctor; Morales Amorós, David
 

Coordination

 

Supporters