Título:
|
Aprendre junts, créixer en família (6): Gaudim junts en família
|
Autor/a:
|
Amorós, Pere; Fuentes-Peláez, Núria; Mateos Inchaurrondo, Ainoa; Pastor Vicente, Crescencia; Rodrigo, María José; Byrne, Sonia; Balsells, M. Àngels; Martín, Juan Carlos; Guerra, Mónica; Itxart, Imma
|
Notas:
|
Podeu consultar la versió en castellà a: http://hdl.handle.net/2445/130632
El joc és present en totes les cultures i en totes les
edats, però principalment en la infància. El joc és una
activitat sense imposicions, acceptada lliurement. És
un element fonamental per al desenvolupament social,
afectiu, cognitiu i motriu dels nens i presenta nombrosos
beneficis per al seu desenvolupament, com proporcionar
plaer i diversió i contribuir al desenvolupament
de la mobilitat i a l’activitat física; és un instrument per
a l’aprenentatge i facilita la relació amb l’entorn; afavoreix
la transmissió de la cultura i l’adaptació al món.
En cada edat, els nens tenen una manera particular
de jugar, i utilitzen un tipus de joc determinat. Hi ha
nombrosos tipus de jocs: d’exercici, de representacions,
de construcció i creatius, i de regles. |
Materia(s):
|
-Pares i fills -Educació familiar -Infants -Parent and child -Domestic education -Children |
Derechos:
|
(c) Obra Social ”la Caixa”, 2016
|
Tipo de documento:
|
Libro Artículo - Versión publicada |
Editor:
|
Caixa de Barcelona. Obra Social
|
Compartir:
|
|