Título:
|
L'ús de les analítiques d’aprenentatge per a la millora de la formació
|
Autor/a:
|
Gros Salvat, Begoña; Cano García, Elena
|
Notas:
|
Podeu consultar el llibre complet a: http://hdl.handle.net/2445/164497
L’ús de les analítiques d’aprenentatge enteses com la recopilació i l’anàlisi de dades sobre
els estudiants pot contribuir a comprendre el procés d’aprenentatge i a millorar els entorns
d’aprenentatge. No obstant això, fins al moment les analítiques d’aprenentatge han tingut
diverses dificultats que es narren en el text i, en conseqüència, encara suposen un repte
perquè constitueixin un recurs al servei de la millora de la formació. |
Materia(s):
|
-Educació superior -Innovacions educatives -Aprenentatge electrònic -Higher education -Educational innovations -Web-based instruction |
Derechos:
|
cc by-nc-sa (c) Institut de Recerca en Educació (IRE-UB), 2018
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/
|
Tipo de documento:
|
Capítulo o parte de libro Artículo - Versión publicada |
Editor:
|
Institut de Recerca en Educació (IRE.UB)
|
Compartir:
|
|