dc.contributor
Universitat de Girona. Institut de Recerca Educativa
dc.contributor.author
Soler Masó, Pere
dc.contributor.author
Planas Lladó, Anna
dc.contributor.author
Rieradevall, Jordi
dc.date.accessioned
2024-06-13T10:04:36Z
dc.date.available
2024-06-13T10:04:36Z
dc.identifier
http://hdl.handle.net/10256/10817
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/10256/10817
dc.description.abstract
El treball que aquí es presenta és el resultat d'avaluar participativament el Pla d'Educació i Convivència de Santa Eugènia i Sant Narcís arran d'un projecte de recerca que realitzen tres universitats (UAB,UB i UdG) sobre l'empoderament a partir de processos d'avaluació participativa. En aquest informe es presenta la memòria del treball realitzat al llarg d'un any amb un equip constituït per tècnics i responsables de les entitats vinculades al Pla d'Educació i Convivència d'aquests barris (PEiC).
dc.format
application/pdf
dc.publisher
Universitat de Girona. Institut de Recerca Educativa
dc.rights
Tots els drets reservats
dc.rights
info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject
Educació cívica -- Catalunya -- Girona
dc.subject
Civics -- Study and teaching -- Catalonia
dc.subject
Participació social -- Catalunya -- Girona
dc.subject
Social participation -- Catalonia -- Girona
dc.title
Memòria del procés d'avaluació participativa del pla d'educació i convivència de Sant Narcís i Santa Eugènia: l'avaluació participativa d'accions comunitàries com a metodologia d'aprenentatge personal i comunitari (edu2010-15122)
dc.type
info:eu-repo/semantics/report