35 anys de cartells turístics a Catalunya: evolució de la imatge turística catalana del 1980 al 2015

dc.contributor
Universitat de Girona. Facultat de Turisme
dc.contributor
Camprubí Subirana, Raquel
dc.contributor.author
Descamps Oliver, Gemma
dc.date.accessioned
2024-06-06T08:04:50Z
dc.date.available
2024-06-06T08:04:50Z
dc.date.issued
2016-09
dc.identifier
http://hdl.handle.net/10256/13763
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/10256/13763
dc.description.abstract
Aquest treball pretén destacar la importància de la imatge turística projectada al voltant d’una destinació. La imatge turística, entesa com els valors o atributs que s’assimilen a un determinat territori, esdevé un dels factors clau en l’èxit o fracàs de la promoció turística de qualsevol destinació. D’aquesta manera repercuteix directament en la seva competitivitat global
dc.description.abstract
This work aims to highlight the importance of the tourist image projected around a destination. The tourist image, understood as values or attributes of a given territory becomes a key factor in the success or failure of any promotion of tourism destination. This directly affects their global competitiveness
dc.format
application/pdf
dc.language
cat
dc.rights
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
dc.rights
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
dc.rights
info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.source
Màster en Turisme Cultural
dc.subject
Cartells turístics -- Catalunya
dc.subject
Travel posters -- Catalonia
dc.subject
Imatge turística -- Catalunya
dc.subject
Tourist image -- Catalonia
dc.title
35 anys de cartells turístics a Catalunya: evolució de la imatge turística catalana del 1980 al 2015
dc.type
info:eu-repo/semantics/masterThesis
dc.coverage
east=1.5208623999999418; north=41.5911589; name=Catalunya


Ficheros en el ítem

FicherosTamañoFormatoVer

No hay ficheros asociados a este ítem.

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)