Estils de regulació motivacional en la realització dels deures acadèmics en alumnes de 4t d’ESO

dc.contributor
Universitat de Girona. Departament de Psicologia
dc.contributor
Villar, Esperança
dc.contributor.author
Luz i Masergas, Ernest
dc.date.accessioned
2024-05-22T11:46:55Z
dc.date.available
2024-05-22T11:46:55Z
dc.date.issued
2008-06
dc.identifier
Luz i Masergas, E. (2008). Estils de regulació motivacional en la realització dels deures acadèmics en alumnes de 4t d’ESO. A 'Departament de Psicologia / Institut de Recerca sobre Qualitat de Vida'. Girona: Universitat. [Consulta: juny 2009]. Disponible a: http://dugi-doc.udg.edu/handle/10256/1495
dc.identifier
http://hdl.handle.net/10256/1495
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/10256/1495
dc.description.abstract
El principal objectiu d’aquesta recerca és fer una prospecció del tema dels deures en el nivell de quart d’ESO al nostre país, a la ciutat de Girona més concretament. Aquesta recerca, però, pretén anar una mica més enllà i busca també aproximar-se a respondre altres qüestions
dc.format
application/pdf
dc.language
cat
dc.rights
Aquest document està subjecte a una llicència Creative Commons: Reconeixement – No comercial – Sense obra derivada (by-nc-nd)
dc.rights
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca
dc.rights
info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.source
Departament de Psicologia / Institut de Recerca sobre Qualitat de Vida
dc.subject
Alumnes d'ensenyament secundari -- Catalunya -- Girona
dc.subject
Alumnes -- Avaluació -- Catalunya -- Girona
dc.subject
Mestres i alumnes -- Catalunya -- Girona
dc.subject
Motivació en l'educació -- Catalunya -- Girona
dc.subject
Deures escolars
dc.subject
Homework
dc.subject
Motivation in education -- Catalonia -- Girona
dc.subject
High school students -- Catalonia -- Girona
dc.title
Estils de regulació motivacional en la realització dels deures acadèmics en alumnes de 4t d’ESO
dc.type
info:eu-repo/semantics/masterThesis


Fitxers en aquest element

FitxersGrandàriaFormatVisualització

No hi ha fitxers associats a aquest element.

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)