Aquest estudi explora com la intel·ligència artificial pot transformar l’atenció al client en clíniques estètiques i dentals automatitzant processos. A partir d’una doble anàlisi, s’identifiquen les mancances actuals dels canals de comunicació i les oportunitats que ofereixen les eines digitals per optimitzar el funcionament. El projecte combina una revisió bibliogràfica amb un estudi de camp basat en l’anàlisi de pràctiques reals, recollida de percepcions dels pacients i creació d’un assistent virtual funcional. Aquest està dissenyat per atendre consultes habituals i millorar la gestió de cites de manera eficient. Aquesta proposta pretén obrir una via d’innovació per al sector, posant en relleu el potencial de la tecnologia per complementar l’atenció humana i aportar valor tant als professionals com als pacients. Aquest estudi contribueix a aprofundir en l’aplicació pràctica de la IA en contextos reals del sector salut, posant l’accent en la innovació digital a escala local.
9
Catalan
Intel·ligència artificial -- Aplicacions al màrqueting; Artificial intelligence -- Marketing applications; Serveis d'atenció al client; Customer service; Clíniques dentals; Dental clinics; Cirurgia plàstica; Plastic surgery
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Treballs de final de grau [4450]