La marca personal com a eina de reputació. Estudi del cas de Miquel Àngel Sànchez Muñoz (Míchel)

dc.contributor
Universitat de Girona. Facultat de Turisme
dc.contributor
Deu Perera, Josep Maria
dc.contributor.author
Ballús Besa, Xavier
dc.date.accessioned
2025-12-05T02:23:46Z
dc.date.available
2025-12-05T02:23:46Z
dc.date.issued
2025
dc.identifier
http://hdl.handle.net/10256/27858
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/10256/27858
dc.description.abstract
La marca personal s’ha convertit en un element fonamental dins l’àmbit de la comunicació esportiva, especialment en el món del futbol professional, on tant jugadors com entrenadors esdevenen figures públiques amb una gran capacitat d’influència. En aquest context, aquest final de grau en Publicitat i Relacions Públiques té com a objectiu analitzar i proposar estratègies de millora per a la marca personal de Miguel Ángel Sánchez Muñoz, més conegut com a Míchel, actual entrenador del Girona FC. L’estudi es fonamenta en una metodologia mixta que combina la recollida de dades a partir d’enquestes dirigides a l’afició del Girona FC i entrevistes amb professionals del periodisme esportiu. A més, el projecte incorpora una visió interna de la gestió de la seva marca a través de la consulta directa amb el departament de comunicació del club. Això ha permès contrastar la percepció pública amb les estratègies institucionals, aportant una anàlisi global. Els principals resultats mostren que la presència digital de Míchel és percebuda com a insuficient per una part significativa de l’afició, la qual cosa obre una oportunitat estratègica per reforçar el vincle emocional amb els seguidors a través de continguts motivacionals, tàctics i de lideratge.
dc.description.abstract
3
dc.format
application/pdf
dc.language
cat
dc.rights
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
dc.rights
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.rights
info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.source
Publicitat i Relacions Públiques (TFG)
dc.subject
Personal -- Marca
dc.subject
Personal Brand
dc.subject
Girona FC
dc.subject
Lideratge
dc.subject
Leadership
dc.subject
Reputació
dc.subject
Reputation
dc.subject
Futbol
dc.subject
Football
dc.title
La marca personal com a eina de reputació. Estudi del cas de Miquel Àngel Sànchez Muñoz (Míchel)
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Ficheros en el ítem

FicherosTamañoFormatoVer

No hay ficheros asociados a este ítem.

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)