L'Administració electrònica dins l'administració local. Necessitat d'interrelació i d'integració d'un conjunt d'eines. Casos pràctics

Autor/a

Colomina Badia, David

Otros/as autores/as

Granollers i Saltiveri, Toni

Universitat de Lleida. Escola Politècnica Superior

Fecha de publicación

2013-02-21T09:31:37Z

2013-02-21T09:31:37Z

2012-09



Resumen

L'administració electrònica és la base d'aquest treball de final de carrera, però alhora s'emmarca en un mateix àmbit, en l'administració local. L'objectiu global que es pretén assolir és donar servei a tots els Ens locals de la província de Lleida amb la gestió dels expedients administratius amb els que treballa. Aquest gestor d'expedients facilitarà la tramitació dels procediments administratius gestionats per cada una de les entitats locals, permenten la informatització i la gestió de tots els assumptes plantejats pels ciutadans, així com la localització, consulta, gestió i edició de qualsevol dels expedients de forma àgil, senzilla i flexible.El Gestor d'expedients ha de revolucionar l'Ens local, per entrar dins de l'administració electrònica ocasionant un impuls important en la digitalització dels serveis i processos dintre de les administracions locals.

Tipo de documento

bachelorThesis

Lengua

Catalán

Materias y palabras clave

Administració electrònica; Integració de serveis; Interrelació d'eines; Internet en l'administració pública -- Catalunya; Administració electrònica -- Catalunya; Administració local -- Catalunya

Derechos

cc-by-nc-nd

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)