dc.contributor
Martín Fuentes, Eva
dc.contributor
Universitat de Lleida. Facultat de Dret i Economia
dc.contributor.author
Tobeña Alòs, Ricard
dc.date.accessioned
2024-12-05T23:11:55Z
dc.date.available
2024-12-05T23:11:55Z
dc.date.issued
2015-12-07T12:43:21Z
dc.date.issued
2015-12-07T12:43:21Z
dc.identifier
http://hdl.handle.net/10459.1/49251
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/10459.1/49251
dc.description.abstract
Aquest estudi analitza el comportament d'alguns restaurants de la ciutat de Lleida a
Facebook, gràcies a la importància que ha adquirit aquesta xarxa social a la societat.
Mitjançant una recollida manual de les publicacions dels restaurants seleccionats, s'ha
monitoritzat tota la seva activitat. La posterior anàlisi indica quines són les tendències
que apliquen aquests restaurants. Dimarts és el dia de la setmana que més publiquen, el
53% del total de publicacions es realitzen en la franja matinal o que gairebé la meitat de
les publicacions estan relacionades amb l'auto publicitat del restaurant.
Una segona fase d'anàlisi, creua els resultats de la primera fase de l'anàlisi amb el
nombre de “likes” que han obtingut. Gràcies a això es poden establir els paràmetres per
maximitzar els resultats de les publicacions.
dc.rights
info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
dc.subject
Xarxes socials
dc.subject
Xarxes socials
dc.subject
Màrqueting per Internet
dc.title
Estudi del comportament dels restaurants de Lleida a Facebook. A la recerca de la publicació ideal