Aquest estudi analitza el comportament d'alguns restaurants de la ciutat de Lleida a Facebook, gràcies a la importància que ha adquirit aquesta xarxa social a la societat. Mitjançant una recollida manual de les publicacions dels restaurants seleccionats, s'ha monitoritzat tota la seva activitat. La posterior anàlisi indica quines són les tendències que apliquen aquests restaurants. Dimarts és el dia de la setmana que més publiquen, el 53% del total de publicacions es realitzen en la franja matinal o que gairebé la meitat de les publicacions estan relacionades amb l'auto publicitat del restaurant. Una segona fase d'anàlisi, creua els resultats de la primera fase de l'anàlisi amb el nombre de “likes” que han obtingut. Gràcies a això es poden establir els paràmetres per maximitzar els resultats de les publicacions.
Catalan
Restauració; Facebook; Xarxes socials; Contingut; Restaurants; Xarxes socials; Màrqueting per Internet
cc-by-nc-nd
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Treballs de l'estudiantat [3375]