How to teach research evaluation through articles in a mini-master of science of sport
En aquest treball presentem un projecte innovador que planteja l’aprenentatge de la investigació científica de manera molt pragmàtica. Descrivim els objectius que es persegueixen amb els seus continguts, els fonament didàctics en què es basa i les fases en les què es desenvolupa. El projecte, que està dirigit a alumnes d’Educació Física del Màster de Formació del Professorat d’Educació Secundària Obligatòria, Batxillerat, Formació Professional de la Universitat de Lleida, sorgeix de la inquietud docent d’aconseguir convertir l’aprenentatge de la investigació en una activitat suggerent i atractiva.
We present an innovative project that raises the learning of scientific research very pragmatic. Describing the objectives pursued with their content, educational foundation underpinning and phases in which it operates. The project is aimed at students of the Master of Physical Education Teacher Training Secondary Education, Vocational Training at the University of Lleida, arises from the concern of teachers managed to turn learning research activity suggestive and attractive.
Catalán
Investigació; Avaluació; Divulgació científica; Educació; Educació; Investigació; Divulgació científica
Departament de Didàctiques Específiques de la Universitat de Lleida
Càtedra d’Esport i Educació Física de la Universitat de Girona
Departament de Didàctiques Específiques de la Universitat de Girona
Reproducció del document publicat a http://www.raco.cat/index.php/RevMovHum/article/view/303731
Movimiento humano, 2014, núm. 6, p. 63-80
(c) Edicions de la Universitat de Lleida, 2014
(c) Departament de Didàctiques Específiques de la Universitat de Lleida, 2014
(c) Càtedra d’Esport i Educació Física de la Universitat de Girona, 2014
(c) Departament de Didàctiques Específiques de la Universitat de Girona, 2014
Documents de recerca [17848]