Importància didàctica de les actituds envers l'estadística en l'educació primària

Autor/a

Estrada Roca, M. Asunción

Fecha de publicación

2016-03-18T13:24:48Z

2016-03-18T13:24:48Z

2013



Resumen

L’estadística s’ha incorporat de manera generalitzada al currículum de l’Educació Primària, segons Estrada (2009), per raons fonamentalment socioculturals i educatives, i ha impulsat la investigació i el desenvolupament curricular en aquest camp específic. Però com diu Batanero (1999), el punt veritablement important no són solament els continguts específics, sinó tractar de desenvolupar en els nostres alumnes una actitud favorable, unes formes de raonament i un interès per completar posteriorment el seu aprenentatge.

Tipo de documento

article
publishedVersion

Lengua

Catalán

Materias y palabras clave

Estadística -- Ensenyament

Publicado por

Associació de Mestres Rosa Sensat

Documentos relacionados

Reproducció del document publicat a http://www2.rosasensat.org/revistes/perspectiva-escolar/numero/370

Perspectiva escolar, 2013, núm. 370, p. 5-22

Derechos

(c) Associació de Mestres Rosa Sensat, 2013

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)