dc.contributor.author |
Estrada Roca, M. Asunción |
dc.date |
2016-03-18T13:24:48Z |
dc.date |
2016-03-18T13:24:48Z |
dc.date |
2013 |
dc.identifier |
0210-2331 |
dc.identifier |
http://hdl.handle.net/10459.1/56739 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10459.1/56739 |
dc.description |
L’estadística s’ha incorporat de manera generalitzada al currículum de l’Educació Primària, segons Estrada (2009), per raons fonamentalment socioculturals i educatives, i ha impulsat la investigació i el desenvolupament curricular en aquest camp específic. Però com diu Batanero (1999), el punt veritablement important no són solament els continguts específics, sinó tractar de desenvolupar en els nostres alumnes una actitud favorable, unes formes de raonament i un interès per completar posteriorment el seu aprenentatge. |
dc.language |
cat |
dc.publisher |
Associació de Mestres Rosa Sensat |
dc.relation |
Reproducció del document publicat a http://www2.rosasensat.org/revistes/perspectiva-escolar/numero/370 |
dc.relation |
Perspectiva escolar, 2013, núm. 370, p. 5-22 |
dc.rights |
(c) Associació de Mestres Rosa Sensat, 2013 |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject |
Estadística -- Ensenyament |
dc.title |
Importància didàctica de les actituds envers l'estadística en l'educació primària |
dc.type |
article |
dc.type |
publishedVersion |