Autor/a

Ramos Pla, Anabel

Otros/as autores/as

Selfa Sastre, Moisés

Universitat de Lleida. Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social

Fecha de publicación

2016-04-01T11:02:05Z

2016-04-01T11:02:05Z

2014-06



Resumen

En la nostra societat és un fet constatat que molts dels alumnes realitzen faltes d’ortografia en els seus escrits. Aquest serà un treball d’investigació educativa basat en el mètode d’ensenyament-aprenentatge d’una escriptura eficaç i eficient mitjançant la memòria visual, proposat per Gabarró (2010). A més, com a estudi, consta d’una fonamentació teòrica i treball empíric. Molts dels recursos i el mètode que es proposaran són molt recents i molts docents no saben de la seva existència. Per tant, la seva solució és continuar amb els mètodes tradicionals, tot i saber que no són efectius i que motiven el fracàs escolar. Com a professionals de l’educació, apostem fermament per la innovació educativa seguint el camí que produeixen els canvis educatius i socials.

Tipo de documento

bachelorThesis

Lengua

Catalán

Materias y palabras clave

Ortografia; Esforç; Memòria visual; Innovació; Aprenentatge-servei; Programació neurolingüística; Ortografia; Psicologia de l'aprenentatge; Programació neurolingüística

Derechos

cc-by-nc-nd

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)