En la nostra societat és un fet constatat que molts dels alumnes realitzen faltes d’ortografia en els seus escrits. Aquest serà un treball d’investigació educativa basat en el mètode d’ensenyament-aprenentatge d’una escriptura eficaç i eficient mitjançant la memòria visual, proposat per Gabarró (2010). A més, com a estudi, consta d’una fonamentació teòrica i treball empíric. Molts dels recursos i el mètode que es proposaran són molt recents i molts docents no saben de la seva existència. Per tant, la seva solució és continuar amb els mètodes tradicionals, tot i saber que no són efectius i que motiven el fracàs escolar. Com a professionals de l’educació, apostem fermament per la innovació educativa seguint el camí que produeixen els canvis educatius i socials.
Catalán
Ortografia; Esforç; Memòria visual; Innovació; Aprenentatge-servei; Programació neurolingüística; Ortografia; Psicologia de l'aprenentatge; Programació neurolingüística
cc-by-nc-nd
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Treballs de l'estudiantat [3375]