dc.contributor
Selfa Sastre, Moisés
dc.contributor
Universitat de Lleida. Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social
dc.contributor.author
Ramos Pla, Anabel
dc.date.accessioned
2024-12-05T23:09:09Z
dc.date.available
2024-12-05T23:09:09Z
dc.date.issued
2016-04-01T11:02:05Z
dc.date.issued
2016-04-01T11:02:05Z
dc.identifier
http://hdl.handle.net/10459.1/56786
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/10459.1/56786
dc.description.abstract
En la nostra societat és un fet constatat que molts dels alumnes realitzen faltes d’ortografia en els seus escrits. Aquest serà un treball d’investigació educativa basat en el mètode d’ensenyament-aprenentatge d’una escriptura eficaç i eficient mitjançant la memòria visual, proposat per Gabarró (2010). A més, com a estudi, consta d’una fonamentació teòrica i treball empíric. Molts dels recursos i el mètode que es proposaran són molt recents i molts docents no saben de la seva existència. Per tant, la seva solució és continuar amb els mètodes tradicionals, tot i saber que no són efectius i que motiven el fracàs escolar. Com a professionals de l’educació, apostem fermament per la innovació educativa seguint el camí que produeixen els canvis educatius i socials.
dc.rights
info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
dc.subject
Memòria visual
dc.subject
Aprenentatge-servei
dc.subject
Programació neurolingüística
dc.subject
Psicologia de l'aprenentatge
dc.subject
Programació neurolingüística
dc.title
Bona ortografia sense esforç a la pràctica