L’article mostra com l’exposició “Un professor republicà, Pau Farrús. Un quadern de rotació 1935- 1936”, que recull la feina d’alumnes, permet als estudiants de magisteri de la Universitat de Lleida construir coneixement. L’article analitza el context històric de la primera part del segle XX i el connecta als nostres dies. Se centra en el paper dels professors que buscaven millorar la qualitat de vida des d’un compromís social.
The article shows how the exhibition “A republican teacher, Pau Farrús. A notebook roll, 1935- 1936”, that collects the works of children, let the students of initial training education of the University of Lleida to build knowledge. The article analyses the historical context in the first part of the 20th century and make connections to nowadays. It focuses on the role of teachers to improve the life quality from their social engagement.
Catalán
Viatjar a través del temps; Paper dels professors; Context; Veu dels nens; Viatges en el temps; Professors
Centre de Recerques del Pla d'Urgell Mascançà
Reproducció del document publicat a http://mascansa.blogspot.com.es/p/la-revista.html
Mascançà. Revista d'Estudis del Pla d'Urgell, 2015, vol. 6, p. 45-59
(c) Centre de Recerques del Pla d'Urgell Mascançà, 2015
Documents de recerca [17848]