dc.contributor.author
Jové Monclús, Glòria
dc.date.accessioned
2024-12-05T22:12:31Z
dc.date.available
2024-12-05T22:12:31Z
dc.date.issued
2016-05-12T10:35:12Z
dc.date.issued
2016-05-12T10:35:12Z
dc.identifier
http://hdl.handle.net/10459.1/57018
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/10459.1/57018
dc.description.abstract
L’article mostra com l’exposició “Un professor
republicà, Pau Farrús. Un quadern de rotació 1935-
1936”, que recull la feina d’alumnes, permet als estudiants
de magisteri de la Universitat de Lleida construir
coneixement. L’article analitza el context històric de la
primera part del segle XX i el connecta als nostres dies. Se
centra en el paper dels professors que buscaven millorar
la qualitat de vida des d’un compromís social.
dc.description.abstract
The article shows how the exhibition “A
republican teacher, Pau Farrús. A notebook roll, 1935-
1936”, that collects the works of children, let the students
of initial training education of the University of Lleida to
build knowledge. The article analyses the historical context
in the first part of the 20th century and make connections
to nowadays. It focuses on the role of teachers
to improve the life quality from their social engagement.
dc.publisher
Centre de Recerques del Pla d'Urgell Mascançà
dc.relation
Reproducció del document publicat a http://mascansa.blogspot.com.es/p/la-revista.html
dc.relation
Mascançà. Revista d'Estudis del Pla d'Urgell, 2015, vol. 6, p. 45-59
dc.rights
(c) Centre de Recerques del Pla d'Urgell Mascançà, 2015
dc.rights
info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject
Viatjar a través del temps
dc.subject
Paper dels professors
dc.subject
Viatges en el temps
dc.title
Viatges escolars a través del temps a partir d'un quadern de rotació del mestre Pau Farrús