L'ensenyança de la música a l'era digital: la utilització de la pissarra digital interactiva a l'aula de música

Author

Masdeu Yélamos, Eduard

Publication date

2016-07-14T12:19:17Z

2016-07-14T12:19:17Z

2012-01-01

2016-07-14T12:19:17Z



Abstract

La presència de les tecnologies de la informació i la comunicació en el món educatiu és una realitat innegable. Les polítiques educatives dels governs locals, regionals i nacionals d'arreu del món estan impulsant que els centres educatius incorporin a les seves aules recursos tecnològics que, si bé provoquen molt d'interès als mestres per les seves possibilitats com a eines d'aprenentatge, no sempre, en els processos educatius, hi garanteixen que els aprenentatges siguin de qualitat. L'article pretén reflexionar al voltant del potencial pedagògic que aporta la utilització de la pissarra digital interactiva a l'ensenyança de la música. A la fi del document, hi suggerim, als mestres especialistes de música, cinc propostes de models per utilitzar la pissarra digital interactiva, per tal de fer-ne una correcta aplicació a l'aula.

Document Type

Article
publishedVersion

Language

Catalan

Subjects and keywords

Música; Tecnología; Pissarra digital interactiva; Informàtica musical; Noves pràctiques musicals; Música; Tecnologia; Music; Technology

Publisher

Publicacions URV

Related items

Reproducció del document publicat a https://doi.org/10.17345/comeduc201217-21

Comunicació Educativa: revista d'ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya, 2012, núm. 25, p. 17-21

Rights

(c) Publicacions URV, 2012

This item appears in the following Collection(s)