La presència de les tecnologies de la informació i la comunicació en el món educatiu és una realitat innegable. Les polítiques educatives dels governs locals, regionals i nacionals d'arreu del món estan impulsant que els centres educatius incorporin a les seves aules recursos tecnològics que, si bé provoquen molt d'interès als mestres per les seves possibilitats com a eines d'aprenentatge, no sempre, en els processos educatius, hi garanteixen que els aprenentatges siguin de qualitat. L'article pretén reflexionar al voltant del potencial pedagògic que aporta la utilització de la pissarra digital interactiva a l'ensenyança de la música. A la fi del document, hi suggerim, als mestres especialistes de música, cinc propostes de models per utilitzar la pissarra digital interactiva, per tal de fer-ne una correcta aplicació a l'aula.
Catalan
Música; Tecnología; Pissarra digital interactiva; Informàtica musical; Noves pràctiques musicals; Música; Tecnologia; Music; Technology
Publicacions URV
Reproducció del document publicat a https://doi.org/10.17345/comeduc201217-21
Comunicació Educativa: revista d'ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya, 2012, núm. 25, p. 17-21
(c) Publicacions URV, 2012
Documents de recerca [17848]