Cap a una universitat inclusiva: algunes reflexions

dc.contributor.author
Farré i Perdiguer, Mariona
dc.contributor.author
Sala Rios, Mercè
dc.contributor.author
Torres Solé, Teresa
dc.date.accessioned
2024-12-05T21:51:03Z
dc.date.available
2024-12-05T21:51:03Z
dc.date.issued
2019-02-07T12:04:24Z
dc.date.issued
2019-02-07T12:04:24Z
dc.date.issued
2018
dc.date.issued
2019-02-07T12:04:26Z
dc.identifier
2385-6203
dc.identifier
http://hdl.handle.net/10459.1/65720
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/10459.1/65720
dc.description.abstract
La universitat ha d'atendre la diversitat i facilitar l'accés a persones amb capacitats i competències diverses. Tot això comporta un canvi de paradigma i una transformació de la pràctica pedagògica. En la comunicació s'analitzen els programes i accions que les universitats catalanes han dut a terme per respondre al repte d'assolir una universitat inclusiva. A partir de la nostra experiència docent es presenten un seguit de reflexions que pensem ajudarien a fer la nostra docència més inclusiva.
dc.format
application/pdf
dc.language
cat
dc.publisher
CIDUI Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació
dc.relation
Reproducció del document publicat a https://www.cidui.org/revistacidui/index.php/cidui
dc.relation
Revista del CIDUI, 2018, núm. 4, p. 1-14
dc.rights
cc-by (c) Farré i Perdiguer, Mariona et al., 2018
dc.rights
info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights
http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es
dc.subject
Educació
dc.subject
Inclusió educativa
dc.title
Cap a una universitat inclusiva: algunes reflexions
dc.type
info:eu-repo/semantics/article
dc.type
info:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)