Author

Farré i Perdiguer, Mariona

Sala Rios, Mercè

Torres Solé, Teresa

Publication date

2019-02-07T12:04:24Z

2019-02-07T12:04:24Z

2018

2019-02-07T12:04:26Z



Abstract

La universitat ha d'atendre la diversitat i facilitar l'accés a persones amb capacitats i competències diverses. Tot això comporta un canvi de paradigma i una transformació de la pràctica pedagògica. En la comunicació s'analitzen els programes i accions que les universitats catalanes han dut a terme per respondre al repte d'assolir una universitat inclusiva. A partir de la nostra experiència docent es presenten un seguit de reflexions que pensem ajudarien a fer la nostra docència més inclusiva.

Document Type

Article
Published version

Language

Catalan

Subjects and keywords

Educació; Inclusió educativa

Publisher

CIDUI Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació

Related items

Reproducció del document publicat a https://www.cidui.org/revistacidui/index.php/cidui

Revista del CIDUI, 2018, núm. 4, p. 1-14

Rights

cc-by (c) Farré i Perdiguer, Mariona et al., 2018

http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es

This item appears in the following Collection(s)