GENER@T. Programa socioeducatiu per a la prevenció de la violència de gènere en parelles adolescents: implementació i avaluació

GENER@T. Programa socioeducativo para la prevención de la violencia de género en parejas adolescentes: implementación y evaluación;
GENER@T. Socio-educational programme for the prevention of dating violence in adolescents: implementation and evaluation

Autor/a

Mateos Inchaurrondo, Ainoa

Urrea Monclús, Aida

Llanes, Juan

Izquierdo Santaulària, Robert

Altres autors/es

Càtedra Educació i Adolescència. Universitat de Lleida

Data de publicació

2019-11-11T13:00:08Z

2019-11-11T13:00:08Z

2019



Resum

L’objectiu d’aquest monogràfic és presentar els resultats d’una recerca avaluativa basada en evidències. Aquesta recerca ha tingut dos objectius generals: 1. Valorar l’impacte del programa GENER@T. 2. Identificar criteris de bones pràctiques per al desenvolupament d’accions preventives en violència de gènere en l’adolescència. Al llarg de les pàgines següents, volem donar resposta a les premisses de treball que han guiat la recerca: quins aspectes faciliten o obstaculitzen el desenvolupament del programa?; quina és la tipologia de participants amb la qual el programa és més eficaç?; quin impacte ha tingut el programa?

Tipus de document

Llibre
Versió publicada

Llengua

Català

Castellà

Anglès

Matèries i paraules clau

Violència contra les dones; Adolescents; Programes de prevenció; Avaluació; GENER@T

Publicat per

Edicions de la Universitat de Lleida

Documents relacionats

Reproducció del document publicat a http://www.educacioiadolescencia.udl.cat/ca/monografics/

Càtedra Educació i Adolescència, Abel Martínez Oliva. Col·lecció monogràfics, vol. 5

Drets

cc-by-nc-nd (c) Edicions de la Universitat de Lleida, Càtedra Educació i Adolescència. Universitat de Lleida, els autors, 2019

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)