La Organización de eventos como estrategia identitaria y evocadora de imagen turística. Estudio de caso: Girona.Temps de flors

Autor/a

Jiménez Morales, Mònika

San Eugenio Vela, Jordi de

Altres autors/es

Universitat de Vic. Facultat d'Empresa i Comunicació

Universitat de Vic. Grup de Recerca en Traducció Audiovisual, Comunicació i Territori

Data de publicació

2009



Tipus de document

Article
Versió publicada

Llengua

Castellà

Matèries i paraules clau

Promoció turística; Girona, Temps de Flors; Imatge turística

Publicat per

Instituto Universitario de Ciencias Políticas y Sociales

Visualitza/Obre

artconlli_a2009_jimenez_monika_organizacion.pdf

158.6Kb

Drets

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Articles [717]