Efecte de l'educació emocional a l'aula : Pot disminuir aquesta educació el risc d’exclusió social de l’alumnat?

dc.contributor
Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor
Universitat de Vic. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
dc.contributor.author
Barbé i Reguant, Jordi
dc.date
2012-06
dc.identifier
http://hdl.handle.net/10854/2062
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/10854/2062
dc.description
dc.description
dc.format
application/pdf
dc.language
cat
dc.rights
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
dc.rights
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
dc.rights
info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject
Educació física -- Ensenyament secundari
dc.subject
Educació afectiva
dc.subject
Marginació social
dc.title
Efecte de l'educació emocional a l'aula : Pot disminuir aquesta educació el risc d’exclusió social de l’alumnat?
dc.type
info:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)