Convergència mediàtica digital: el consum de continguts i l'ús de nous mitjans per dones a Catalunya

Autor/a

Contreras, Ruth S. (Ruth Sofhía)

García Medina, Irene

González Romo, Zahaira Fabiola

Massana Molera, Eulàlia

Navarro Güere, Héctor

Altres autors/es

Universitat de Vic. Facultat d'Empresa i Comunicació

Universitat de Vic. Grup de Recerca en Interaccions Digitals

Data de publicació

2011-09-01



Tipus de document

Informe

Llengua

Català

Matèries i paraules clau

Dones; Mitjans de comunicació de massa i dones; Comunicació audiovisual

Nota

 
Visualitza/Obre

artconlli_a2011_contreras_ruth_convergencia.pdf

4.139Mb

Drets

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Llibres [29]