L’organització de l’espai de l’aula i dels materials: un recurs per garantir pràctiques educatives inclusives en el segon cicle d’educació infantil (3-6)

dc.contributor
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author
Nuñez Gómez, Estephania
dc.date
2017-05
dc.identifier
http://hdl.handle.net/10854/5111
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/10854/5111
dc.description
dc.description
dc.description
dc.format
application/pdf
dc.language
cat
dc.rights
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
dc.rights
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.rights
info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject
Educació inclusiva
dc.subject
Educació infantil
dc.subject
Equipaments escolars -- Planificació
dc.subject
Equipaments escolars
dc.subject
Escoles -- Mobles, equip, etc
dc.title
L’organització de l’espai de l’aula i dels materials: un recurs per garantir pràctiques educatives inclusives en el segon cicle d’educació infantil (3-6)
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Ficheros en el ítem

FicherosTamañoFormatoVer

No hay ficheros asociados a este ítem.

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)