La inclusió a l'aula d'un alumne amb NEE a través de la programació multinivell. Anàlisi de l'accés, el progrés i la participació

dc.contributor
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster en Educació Inclusiva
dc.contributor.author
Ges Mascort, Laia
dc.date
2017
dc.identifier
http://hdl.handle.net/10854/5381
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/10854/5381
dc.description
dc.description
dc.description
dc.format
application/pdf
dc.language
cat
dc.rights
Tots els drets reservats
dc.rights
info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject
Educació inclusiva
dc.subject
Atenció a la diversitat
dc.title
La inclusió a l'aula d'un alumne amb NEE a través de la programació multinivell. Anàlisi de l'accés, el progrés i la participació
dc.type
info:eu-repo/semantics/masterThesis


Fitxers en aquest element

FitxersGrandàriaFormatVisualització

No hi ha fitxers associats a aquest element.

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)