Anàlisi de la codocència com estratègia per a la inclusió a tres aules de primària

dc.contributor
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.author
Moya Martínez, Glòria
dc.date
2020-05
dc.identifier
http://hdl.handle.net/10854/6385
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/10854/6385
dc.description
dc.description
dc.description
dc.format
application/pdf
dc.language
cat
dc.rights
Tots els drets reservats
dc.rights
info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject
Docència en equip
dc.subject
Educació inclusiva
dc.subject
Educació primària
dc.title
Anàlisi de la codocència com estratègia per a la inclusió a tres aules de primària
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Fitxers en aquest element

FitxersGrandàriaFormatVisualització

No hi ha fitxers associats a aquest element.

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)