Título:
|
Escoles que eduquen en la diversitat com a eina formadora interdisciplinar de futurs mestres: la formació de mestres i l'aprenentatge servei en una escola d’educació especial
|
Autor/a:
|
Fuentes Loss, Mariana; Graell Martín, Mariona; Albareda-Tiana, Silvia
|
Notas:
|
L’experiència d’ApS presentadarealitza un servei a una escola d’educació especial promovent la responsabilitat pedagògica en estudiants dels graus d’educació infantil i primària de diverses assignatures i cursos de la Universitat Internacional de Catalunya. Tant l’acció com la reflexió de l’experiència es fa conjunta però els aprenentatges es promouen des de diferents assignatures. Els estudiants, l’escola, i les assignatures implicades van sortir beneficiats tan personal com professionalment.
An experience of Service-Learning, featured to develop a service to a special education school that promotes the pedagogical responsibility in students of Preschool Education and Primary Education that follow different courses and subjects is presented. Both the action and reflection on the experience take place jointly, but the learnings are promoted through the different subjects. The students, the school and the subjects were benefited, both personally and professionally. |
Materia(s):
|
-Diversitat -Aprenentatge servei -Reflexió -Formació de mestres -Interdisciplinarietat -Diversidad -Aprendizaje servicio -Reflexión -Formación de maestros -Interdisciplinariedad -Diversity -Service-Learning -Reflection -Teacher training -Interdisciplinarity -37 |
Derechos:
|
Aquest article està subjecte a una llicència Creative Commons (https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/)
https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
|
Tipo de documento:
|
Artículo Artículo - Versión publicada |
Editor:
|
CIDUI Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació
|
Compartir:
|
|