Análisis y diseño de un software de gestión de incidencias técnicas adaptado a la ISO/IEC 20000

Author

Casas Rodríguez de Alba, Juan Ángel

Other authors

Universitat Oberta de Catalunya

Publication date

2011-06-16T11:10:42Z

2011-06-16T11:10:42Z

2011-06-08

2011-07-26T12:06:19Z



Abstract

El propósito de diseñar esta aplicación, es facilitar una herramienta a los usuarios de una red informática que gestione la resolución de incidencias técnicas con el objetivo que el servicio se vea interrumpido el menor tiempo posible.


El propòsit de dissenyar aquesta aplicació, és facilitar una eina als usuaris d'una xarxa informàtica que gestioni la resolució d'incidències tècniques amb l'objectiu que el servei es trobi interromput el menor temps possible.


The aim of designing this application, is to provide a tool for users of a computer network that manage the performance of technical incidence resolution in order for reducing the service suspension times.

Document Type

Bachelor thesis

Language

Spanish

Subjects and keywords

ISO/IEC 20000; ISO/IEC 20000; ISO/IEC 20000; gestión de incidencias; gestió d'incidències; incidence resolution; Information storage and retrieval systems; Information technology -- Management; Application software -- Development; Informació -- Sistemes d'emmagatzematge i recuperació; Tecnologia de la informació -- Administració; Programari d'aplicació -- Desenvolupament; Información -- Sistemas de almacenamiento y recuperación; Tecnología de la información -- Administración; Software de aplicación -- Desarrollo

Publisher

Universitat Oberta de Catalunya

This item appears in the following Collection(s)