Reptes de la formació del professorat de secundària : Una mirada des de fins i fora de les aules

Author

Quer Ballesté, Sònia

Other authors

Universitat Oberta de Catalunya

Publication date

2012-07-16T06:06:58Z

2012-07-16T06:06:58Z

2012-06



Abstract

L'objectiu d'aquest estudi és fer visibles els problemes i mancances que hi ha actualment a les aules d'educació secundària obligatòria, detectar-ne l'origen, i veure en quina mesura la formació inicial del professorat pot contribuir a millorar la situació. Tot plegat, a partir de l'experiència del professorat en exercici, del punt de vista dels docents universitaris que imparteixen el Màster en Formació del Professorat i de l'opinió d'aquests alumnes aspirants a entrar en el món de l'ensenyament.


El objetivo de este estudio es hacer visibles los problemas y carencias que hay actualmente en las aulas de educación secundaria obligatoria, detectar el origen, y ver en qué medida la formación inicial del profesorado puede contribuir a mejorar la situación. Todo ello, a partir de la experiencia del profesorado en ejercicio, del punto de vista de los docentes universitarios que imparten el Máster en Formación del Profesorado y de la opinión de estos alumnos aspirantes a entrar en el mundo de la enseñanza.

Document Type

Project / Final year job or degree

Language

Catalan

Subjects and keywords

educació secundària; professorat; educación secundaria; profesorado; secondary education; teachers; Educació secundària; Education, Secondary; Educación secundaria

Publisher

Universitat Oberta de Catalunya

Rights

Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i la facultat i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/

This item appears in the following Collection(s)