dc.contributor
Universitat Oberta de Catalunya
dc.contributor
Casadevall Sala, Anna
dc.contributor.author
Asenjo Luque, Montse
dc.date
2012-09-03T06:19:37Z
dc.date
2012-09-03T06:19:37Z
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/10609/16021
dc.description.abstract
Davant dels diferents criteris sobre l'atenció a les altes capacitats, aquest estudi pretén contrastar com el sistema educatiu actual fa front a un possible cas en un centre de primària de Girona, de quina manera es mobilitza i dóna resposta a aquests tipus de necessitats educatives, enfront referents teòrics com l'educació lenta, inclusiva i constructivista entesa sobre les bases de la psicologia positiva, que ens permetran posar en evidència l'actual sistema d'intervenció a les altes capacitats.
dc.description.abstract
Ante los diferentes criterios sobre la atención a las altas capacidades, este estudio pretende contrastar cómo el sistema educativo actual hace frente a un posible caso en un centro de primaria de Girona, de qué manera se moviliza y da respuesta a estos tipos de necesidades educativas, frente referentes teóricos como la educación lenta, inclusiva y constructivista entendida sobre las bases de la psicología positiva, que nos permitirán poner en evidencia el actual sistema de intervención a las altas capacidades.
dc.format
application/pdf
dc.publisher
Universitat Oberta de Catalunya
dc.rights
<a href="http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/">http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/</a>
dc.subject
educació inclusiva
dc.subject
psicologia positiva
dc.subject
educación inclusiva
dc.subject
psicología positiva
dc.subject
inclusive education
dc.subject
positive psychology
dc.subject
Educational psychology
dc.subject
Psicologia pedagògica
dc.subject
Psicología pedagógica
dc.title
Atenció a les altes capacitats
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis