Davant dels diferents criteris sobre l'atenció a les altes capacitats, aquest estudi pretén contrastar com el sistema educatiu actual fa front a un possible cas en un centre de primària de Girona, de quina manera es mobilitza i dóna resposta a aquests tipus de necessitats educatives, enfront referents teòrics com l'educació lenta, inclusiva i constructivista entesa sobre les bases de la psicologia positiva, que ens permetran posar en evidència l'actual sistema d'intervenció a les altes capacitats.
Ante los diferentes criterios sobre la atención a las altas capacidades, este estudio pretende contrastar cómo el sistema educativo actual hace frente a un posible caso en un centro de primaria de Girona, de qué manera se moviliza y da respuesta a estos tipos de necesidades educativas, frente referentes teóricos como la educación lenta, inclusiva y constructivista entendida sobre las bases de la psicología positiva, que nos permitirán poner en evidencia el actual sistema de intervención a las altas capacidades.
Catalan
educació inclusiva; psicologia positiva; educación inclusiva; psicología positiva; inclusive education; positive psychology; Educational psychology; Psicologia pedagògica; Psicología pedagógica
Universitat Oberta de Catalunya