To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2445/34301
dc.contributor | Universitat de Barcelona |
---|---|
dc.contributor.author | Gutiérrez Medina, María Luisa |
dc.contributor.author | Simón, Mercè (Simón Ortoll) |
dc.date | 2003 |
dc.identifier.citation | 0214-7351 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2445/34301 |
dc.format | 27 p. |
dc.format | application/pdf |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | ICE Universitat de Barcelona |
dc.relation | Reproducció del document publicat a: http://www.raco.cat/index.php/TempsEducacio/article/view/126393 |
dc.relation | Temps d'Educació, 2003, num. 27, p. 355-379 |
dc.rights | cc-by-nc-nd (c) Universitat de Barcelona, 2003 |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es |
dc.subject | Didàctica de la història |
dc.subject | Patrimoni històric |
dc.subject | Història |
dc.subject | History teaching methods |
dc.subject | Historic preservation |
dc.subject | History |
dc.title | El patrimoni i la didàctica de la història. Un estudi de cas: els jardins del Laberint d'Horta. |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
dc.description.abstract |