Title:
|
Identificació de les competències més valorades en l'entorn professional i adequació del pla d'estudis de grau en enginyeria informàtica
|
Author:
|
Domínguez Santos, Cristina
|
Other authors:
|
Universitat Oberta de Catalunya |
Abstract:
|
L'execució d'aquest projecte ha volgut reflectir quines són les capacitats professionals més valorades actualment, poder entendre quines són les condicions actuals i reflexionar sobre quina és la cobertura que els plans educatius actuals -en l'àmbit de l'enginyeria informàtica- brinden a aquesta evolució, contribuint amb aquest estudi a l'objectiu general de l'àrea de competències professionals d'apropar el món acadèmic al laboral. |
Abstract:
|
The implementation of this project wanted to reflect what professional skills are most valued currently to understand the current conditions and reflect on if the education, on the field of engineering, provide coverage to this evolution. This study contributes to the overall goal of area of professional competence of the academic approach to work. |
Abstract:
|
La ejecución de este proyecto ha querido reflejar cuáles son las capacidades profesionales más valoradas actualmente, poder entender cuáles son las condiciones actuales y reflexionar sobre cuál es la cobertura que los planes educativos actuales -en el ámbito de la ingeniería informática- brindan a esta evolución, contribuyendo con este estudio al objetivo general del área de competencias profesionales de acercar el mundo académico al laboral. |
Publication date:
|
2013-07-05 |
Subject(s):
|
-competències professionals -competències transversals -enginyeria informàtica -ingeniería informática -competencias profesionales -vocational qualifications -competencias transversales -key skills qualifications -computer engineering -Vocational qualifications -- TFC -Competències professionals -- TFC -Competencias profesionales -- TFC |
Rights:
|
http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/es/ |
Document type:
|
Bachelor thesis |
Published by:
|
Universitat Oberta de Catalunya
|
Share:
|
|